سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عقد اخوت با حسن!

یکشنبه 85 دی 17 ساعت 8:46 عصر

خب بچه ها. خیلی زحمت کشیدین.مطمئن باشین که قرآن‌هایی که خوندیدبه دست حسن رسیده. خودتون که میدونین حسن آدم قدرشناسی بود، اگه الان خودش پیش ما بود حسابی ازتون تشکر می‌کرد. همین طور خیلی ممنونیم از حاج آقای نجمی به خاطر هدیه ارزشمندشون.اون روز که این خبر رو شنیدم، فهمیدم خدا خیلی حسن رو دوست داره که این‌طور هواش رو داره.
با همه این حرف‌ها فردا عید غدیره. عید حضرت امیر.
با این پست خواستیم هم تشکری کرده باشیم هم این‌که لباس عزا رو از تن وبلاگ‌هاتون در بیاریم. یکی از رفقا هم زحمت کشیدند و لوگوی حسن رو عوض کردند که حتما توی وبلاگاتون دیدین. ان‌شاءالله که روز عیدی حسن آقای ما کنار حضرت امیر (ع)شاد و آسوده باشه. شما هم روز عید فراموشش نکنین.
عیدتون مبارک. جاری باشید... .

راستی تا یادم نرفته بگم ما می خوایم فردا با حسن عقد برادری ببندیم ...خب دیگه الان نیست ولی عقد برادریمون رو هم مجازی می خونیم،انشاءالله خدا قبول می کنه!
پس فردا همه با هم به نیت عقد اخوت با حسن بخونیم:
و اخیتک فى الله و صافیتک فى الله و صافحتک فى الله و عادهت الله و ملائکته و رسله و انبیائه و الائمة المعصومین(ع) على أنى إن کنت من اهل الجنة و الشفاعة و أذن لى بأن أدخل الجنة لا ادخلها الا و أنت معى.

با تو در راه خدا برادر مى‏شوم؛ با تو در راه خدا راه صفا و صمیمیت در پیش مى‏گیرم؛ با تو در راه خدا دست مى‏دهم و با خدا، ملایکه، کتابها، فرستادگان و پیامبرانش و ائمه معصومین(ع) عهد مى‏بندم که اگر از اهل بهشت و شفاعت شده، اجازه ورود به بهشت یافتم، داخل آن نشوم مگر آنکه تو با من همراه شوى.

حسن منتظر پیام تبریک شماست...اگر حاضری بسم الله...


نوشته شده توسط : حامد

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >