سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمازوحشت... حسن تنها نباشه...

جمعه 85 دی 15 ساعت 5:22 عصر

سلام...این بار هم غمگینیم و خسته...اما دیگر مطمئن باشید که رفت ... رفت... دیگه منتظر این نباشید که خودش بیاد و توی وبلاگش بنویسه که همه چی شوخی بود. آدرس خونه‏ی جدیدش اینجاست:
بهشت زهرا... قطعه 96... ردیف 346... شماره 23... حتما یه سری بهش بزنین که تنها نباشه...
رفت...هر چنددر دل ما هست و خواهد بود...
خانواده حسن از همه کسانی که امروز در تشییع پیکرش شرکت کردند تشکر کردند. خدا به خانواده‏ش صبر بده.
دست همه‏تون درد نکنه. مخصوصا دوستانی که توی مراسم ختم قرآن شرکت کردند. هنوز هم ختم ادامه داره. توی کامنت‏های پست پایینی بگین تا جزء‏ش رو مشخص کنیم. خدا خیرتون بده...

اما اون چیزی که براش این پست رو نوشتیم این بود که امشب، شب اول دفن حسن‏آقاست. مستحبه که براش نماز وحشت بخونیم. زمان خوندنش هم بعد از نماز مغرب و عشاء ست. البته اگه اون وقت نتونستید اشکالی نداره، هر موقع از شب که بخونین استحباب داره ولی بهتره که بعد از نماز مغرب و عشاء خونده بشه.

نماز وحشت دو رکعته. رکعت اول بعد از سوره‏ی حمد باید یک مرتبه آیة الکرسی رو بخونین. همه‏تون می‏دونین ولی گفتم بگم بد نیست که اگه کسی حفظ نیست هم اشکالی نداره، قرآن دستش بگیره و بخونه. رکعت دوم هم بعد از سوره‏ی حمد، ده مرتبه سوره‏ی قدر رو بخونین. بعد از این که نماز تموم شد هم این جمله رو بگین:

"اللهم صل على محمد و آل محمد و ابعث ثوابها الى قبر حسن بن جواد"

نویسنده وبلاگ بوی‏پیراهن‏یوسف توی آرشیو نوشته‏های اول حسن یه متن پیدا کرده‏ند. دیده بودینش:

«هر آمدنی را رفتنیست و هر رفتنی را رفتنی دیگر .... کسی نفهمید آمدیم و در امتدادش فهمیدم که نیامدم ..... فقط قول بدین حداقل یادتون نره یه حسنی بود و....حتما دعا برام کنید و دوباره ردای غلامی غلامان اباعبدالله رو بپوشم .... راستی ما رو حلال کنید ..... الآن که میخوام از اینجا و خانواده ی مجازی پارسی بلاگ خداحافظی کنم هم چون حس کسی را دارم که میخواهند بچشو ازش بگیرن ! ........ من که بش میگم حسینیه ی مدرن ،خدا وکیلی .... " باورتون نمیشه ولی الآن بغض راه آقا نفس رو تنگ کرده و اجازه ی عرض اندام نمیده .....حلالیت میطلبم ....»


نوشته شده توسط : حامد

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >